6 תשובות
הוא רצה שתהיי חברה שלו ואת לא אז הוא אוטומטית התרחק כנראה כי הוא קלט שאת לא בראש שלו
תנסי להילחם על הקשר להראות לו שחשוב לך שתהיו ידידים והשאר יעשה את שלו
אני הייתי כןתבת כזה וואי מה קורה? לא דיברנו מלא זמן מה איתך לא יודעת משהו כזה
שואל השאלה:
אבל תקשיבי הוא רשם לי אז נשאר ידידים? באותו הזמן
אז כנראה שהוא רצה
אנונימית
שואל השאלה:
תחשבי אבל שאני רואה אוצו כל יום בביהס ואנחנו לא אומרים כלום
אנונימית
נכון אבל אולי לא נלחמת מספיק וחיכית שהוא ישלח כל פעם הודעה ושהוא יעשה את הצעד או יזום שיחה וכנראה כבר נמאס לו אז תראי לו שחשוב גם לך
שואל השאלה:
לא, תאמת שאני כל הזמן ניסיתי תמיד הייתי רושמת לו היי מה קורה ואז השיחה הייתה ממשיכה אבל כיאלו מאז שחזרנו לבית ספר זה התחיל להיוצ פחות נראלי הוא מתבייש
אנונימית