10 תשובות
נדירר
ברור, אני אישית גם מעדיפה ללא פלטפורמה.
יותר יפה
הפלטפורמה מכוערת
כן לדעתי זה יותר יפה
שואל השאלה:
חח אאוץ יש לי גם עם פלטרפורמה פשוט הפעם לא היה ואני מפחדת שזה מנמיך כזה ולא יפה ^^
אנונימית
זה חד משמעית מנמיך אבל זה ממש יפה
לדעתי בלי יותר יפה
וואי מאיפה קנית?? אני מחפשת כבר שנים!