יש מישהו ששלח לי הודעה בווצאפ כדי להתחיל איתי לפני איזה שנה - שנה וחצי. כתבתי לו שיש לי חבר והוא ממש חמוד. אחרי חצי שנה בערך הוא שלח לי שוב הודעה וכתבתי לו שעדיין עם חבר, זה היה ביולי האחרון. בספטמבר הוא שלח לי שוב ולא עניתי. פשוט לא מצאתי מה לענות ולא ידעתי אם בכלל ופשוט עבר זמן ושכחתי מזה. ביום שישי האחרון הוא שלח לי שוב. אני מתלבטת אם לענות או שוב כבר לוותר. לא נעים לי ככה לסנן ואני עדיין עם חבר שלי. השאלה אם יש טעם או צורך?