3 תשובות
שואל השאלה:
אמאלה ימלכה תודהה
אמאלה ימלכה תודהה
קודם כל אני מאוד אבל מאוד ממליצה לא לדלג על אף ספר בשום סדרה!
דבר שני, הספר החמישי מדבר על גראול וקארה.. לא שומעים עליהם לפני אבל זה כן חשוב לקרוא את הספר הזה לפני הקאמורה כי הוא מדבר הרבה על הקאמורה. הספר השישי זה בעצם המשך לספר הראשון/לוקה ויטיאלו, על לוקה ואריה, הוא ממשיך בדיוק מאותה נקודה שברית של כבוד/לוקה ויטיאלו עצר ורואים שוב את כל מה שקרה במהלך הספרים עד עכשיו רק מנ.מ שלהם וגם כמובן דברים שקורים אחרי זה שבעצם קורים בספר. אישית זה הספר הכי אהוב עליי בכל הבריתות אז באמת שממליצה לקרוא אותו, ספר מדהים!
את הספר השביעי רצוי לקרוא באמצע הקאמורה ולא עכשיו כי זה יכול לעשות לך ספוילרים לקאמורה והזמן שלו מתאים את עצמו לעלילה של הקאמורה.. (ממליצה אחרי גאווה מעוותת).
עכשיו, לגבי הספר השמיני והאחרון, הוא כמו אפילוג כזה גדול.. סגירת מעגל. יש שם נקודות מבט של כל הזוגות (חוץ מואל ודנטה אם אני לא טועה) וזה נובלה כזאת קצרה. לדעתי הכרחי לקרוא את זה מהסיבה הפשוטה שזה נותן פשוט באמת סגירת מעגל הרבה יותר אחידה ומושלמת ויותר קל "לשחרר" את השלמות הזאת אם כן קוראים את הספר השמיני.
דבר שני, הספר החמישי מדבר על גראול וקארה.. לא שומעים עליהם לפני אבל זה כן חשוב לקרוא את הספר הזה לפני הקאמורה כי הוא מדבר הרבה על הקאמורה. הספר השישי זה בעצם המשך לספר הראשון/לוקה ויטיאלו, על לוקה ואריה, הוא ממשיך בדיוק מאותה נקודה שברית של כבוד/לוקה ויטיאלו עצר ורואים שוב את כל מה שקרה במהלך הספרים עד עכשיו רק מנ.מ שלהם וגם כמובן דברים שקורים אחרי זה שבעצם קורים בספר. אישית זה הספר הכי אהוב עליי בכל הבריתות אז באמת שממליצה לקרוא אותו, ספר מדהים!
את הספר השביעי רצוי לקרוא באמצע הקאמורה ולא עכשיו כי זה יכול לעשות לך ספוילרים לקאמורה והזמן שלו מתאים את עצמו לעלילה של הקאמורה.. (ממליצה אחרי גאווה מעוותת).
עכשיו, לגבי הספר השמיני והאחרון, הוא כמו אפילוג כזה גדול.. סגירת מעגל. יש שם נקודות מבט של כל הזוגות (חוץ מואל ודנטה אם אני לא טועה) וזה נובלה כזאת קצרה. לדעתי הכרחי לקרוא את זה מהסיבה הפשוטה שזה נותן פשוט באמת סגירת מעגל הרבה יותר אחידה ומושלמת ויותר קל "לשחרר" את השלמות הזאת אם כן קוראים את הספר השמיני.