7 תשובות
שואל השאלה:
אז למה זה הופיע? יש סיבה אחרת?
אז למה זה הופיע? יש סיבה אחרת?
אנונימי
הרפס זה לא מחלת מין זה יכול להיות מסוכן רק אם יש לו איידס או המערכת החיסונית שלהם חלשה מאוד
אם זה הופיע לבד בלי שהית עם חבר שלך אז מהתקררות
שואל השאלה:
התנשקנו לפני יום אבל לא היה לו פצע או משהו.. ונגיד שזה מהתקררות אני יכולה להדביק אותו עכשיו?
התנשקנו לפני יום אבל לא היה לו פצע או משהו.. ונגיד שזה מהתקררות אני יכולה להדביק אותו עכשיו?
אנונימי
אני לא חושבת שיש סיכוי שנדבקת אם לא היה לו פצע..
שואל השאלה:
אני אמורה לדאוג? זה מסוכן? ואם יש לו הרפס מה זה אומר עליו? הבנתי שזה מחלת מין או משהו לא?
אני אמורה לדאוג? זה מסוכן? ואם יש לו הרפס מה זה אומר עליו? הבנתי שזה מחלת מין או משהו לא?
אנונימי
כן זה גם יכול להיות מה שהתקררת לי זה קרה הרבה פעמים
באותו הנושא: