10 תשובות
גם לי כואב מאוד
זה שורף בלב אבל זה רק מזכיר לך שאת בת אדם
יהיה בסדר אני מבין אותך
מצטערת לשמוע ואני יכולה להבין אותך, אם את צריכה משהו תכתבי 3>
שואל השאלה:
אני מרגישה ככ קיטצית איככ
אנונימית
אני לא יודעת איך לעזור אני באותו מצב כמוך בהצלחה לנו
אנונימית
שואל השאלה:
זה מחרפן אותי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכם מתוקים!! גם אתם תעברו את זה
אני גם יודעת שאני לא יכולה שהיה לי משהו מעבר לחברות ממש טובה איתו וגם אני לר רוצה משהו מעבר
אנונימית
ואהיי אני מבינה אותך בטרוף
בסוף יהיה טוב
אם לא טוב סימן שזה לא הסוף
שואל השאלה:
תודה לך(:
אנונימית