5 תשובות
מותר למרקר ממש ממש קצת
שואל השאלה:
אההה באמת??
אנונימית
מותר וטיוטות לא צריך להגיש, אלא אם את כתבת על המחברת בחינה שקיבלת ואז אסור לך לתלוש או משהו אבל אפשר לקשקש.
על הטופס של השאלות? מותר לך לכתוב מה שאת רוצה. שלא יחרטטו.
אם יש לך טיוטות תכתבי מעל על דף הבחינה טיוטה. לגבי הבחינה עצמה מותר לעשות איתה הכל , הם בודקים את המחברת