19 תשובות
02_20
02_20
2006, 2006
שנות ה90
ואני ילידת 2006
הייתי רוצה להיוולד שנה קודם כדי לקבל תעודת זהות כבר
סוף אמצע שנות ה70
נראלי להיות נערה כזה בשנים 2004 והסביבה נראלי מטורף
נולדתי בממש תחילת 08
Snt
כדי להיות בגילו 2003
2005 - נולדתי
2004 - הייתי רוצה להיוולד.
הייתי רוצה כבר לעבור את הסבל שאני עוברת עכשיו.
ולהיות בת 18 זה גם בונוס קל.
2005 למרות שאני שנתון 2006
סיבה? להיות כבר 18 השנה
ואי חלום היה ב1988 כזה שאז בשנות ה2000 הייתי "מתבגרת" הייתי משלמת להיות בת 16-20 בשנות ה2000 או שנות ה90 גם היה מושלם
אנונימית
נולדתי 2008
הייתי רוצה להיוולד 1998
כי זה השנה ששון מנדס נולד בה.
או ב1950 ככה שאני לא הייתי חייה בעולם הזה של הטכנולוגיה והמדיה
אנונימית
80, 90 שנים מגניבות רצח בעיני
הייתי רוצה להוולד בשנות ה90. זאת נראית לי תקופה ככ מגניבה ... אבל נולדתי ב2009 :(
הייתי רוצה להוולד בשנות השמונים וחצי ונולדתי ב2010
הייתי רוצה להיוולד בתקופה שההורים שלי נולדו כי אני באמת סקרן לדעת האם תקופת הילדות שלהם באמת הייתה כזאת "טובה" כמו שהם מתארים אותה (סביבות 1970-80).
נולדתי ב- 2004.