7 תשובות
למה שנגנוב ? מזל שלא תפסו אותן איזה אומץ
לא גנבתי.
למה שתגנבו...
לי היה גם משהו דומה שקניתי מכנסיים והמוכרת שכחה להוריד את הזמזם וכשיצאתי מהחנות לא צפצף כלום..
הip שלך אצל המשטרה עכשיו
אנונימי
אסור בתנך לגנוב
אנונימית
אני בוכה על מה 3 מינוסים ? חייבת לדעת ! צריך מלא אומץ בשביל לגנוב מדיור