6 תשובות
הכל בסדר תתיעץ עם הרופא אתה לא תמות אחשלנו על מלא
שואל השאלה:
הייתי במיון ואמרו לי שהכל תקין
הייתי במיון ואמרו לי שהכל תקין
אנונימי
אז הכל תקין אתה לא אמור לדאוג
מצטערת לשמוע
כדאי להתייעץ עם רופא ולשקול להתחיל לשתות אנשור כתחליף ארוחה אם אתה ממש לא מצליח להכניס כלום לפה
באנשור יש את כל מה שצריך כדי שהגוף יחזיק מעמד
כדאי להתייעץ עם רופא ולשקול להתחיל לשתות אנשור כתחליף ארוחה אם אתה ממש לא מצליח להכניס כלום לפה
באנשור יש את כל מה שצריך כדי שהגוף יחזיק מעמד
היי זה לגטימי לגמרי ראיתי השבוע סירטון שכאן 11 עשו על חרדות ומדובר שם על כל מיני סוגי אנשים שמדברים על החרדות שלהם (סוגי חרדות שונים) ודיברו שם על כמה שהנושא חייב להעלות מודעות לגביו ממליצה לך לראות והיה שם מישהו בדיוק במצב שאתה מתאר .
מציעה ללכת לקבל טיפול פסיכולוגי
מציעה ללכת לקבל טיפול פסיכולוגי
היי אנונימי,
נשמע שאתה עובר תקופה לא קלה שכבר משפיעה פיזית ולא רק נפשית. בן כמה אתה?
ראיתי שכתבת בתגובות שהיית במיון ושאמרו שהכל בסדר ועדיין אתה לא מרגיש טוב. האם בנוסף אתה מקבל ליווי או תמיכה מקצועית? אולי כדאי לנסות לחזור לרופא המשפחה להמשך בירור, זה משהו שאתה חושב שאפשרי?
לבנתיים, מזמינה אותך לדבר איתנו. אנחנו מלווים בני נוער וצעירים ברשת במגוון התמודדויות. נוכל לחשוב ביחד למה אתה זקוק ולאן אפשר לפנות.
מצרפת לך את האפשרויות לדבר איתנו:
1.פה בהודעות פרטיות.
2. באינסטגרם והטיקטוק שלנו elem.digital
3. דרך הצ'אט שפעיל בימים א-ד' החל מהשעה 20:00 שם אפשר לדבר עם אחת מהתומכות או התומכים שלנו. מצרפת לך את הלינק למטה.
נשמע שאתה עובר תקופה לא קלה שכבר משפיעה פיזית ולא רק נפשית. בן כמה אתה?
ראיתי שכתבת בתגובות שהיית במיון ושאמרו שהכל בסדר ועדיין אתה לא מרגיש טוב. האם בנוסף אתה מקבל ליווי או תמיכה מקצועית? אולי כדאי לנסות לחזור לרופא המשפחה להמשך בירור, זה משהו שאתה חושב שאפשרי?
לבנתיים, מזמינה אותך לדבר איתנו. אנחנו מלווים בני נוער וצעירים ברשת במגוון התמודדויות. נוכל לחשוב ביחד למה אתה זקוק ולאן אפשר לפנות.
מצרפת לך את האפשרויות לדבר איתנו:
1.פה בהודעות פרטיות.
2. באינסטגרם והטיקטוק שלנו elem.digital
3. דרך הצ'אט שפעיל בימים א-ד' החל מהשעה 20:00 שם אפשר לדבר עם אחת מהתומכות או התומכים שלנו. מצרפת לך את הלינק למטה.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: