4 תשובות
כי הם יריבים
כי הם הפועל ז1נות
אנונימית
הם יריבים על המקום הראשון
היי,אני מייצגת את הפועל באר שבע:יש לנו כמה סיבות לשנוא את מכבי חיפה ואבל קודם כל היסטוריה:

פעם לפני הרבה שנים מכבי חיפה והפועל באר שבע היו בסטיז
*מוזיקת רקע מפחידה*
אבל אז הגיע גמר גביע המדינה *עוד מוזיקה מפחידה*
ומאז שניצחנו אותם אנחנו יריבים

אבל כמו שהבטחתי הנה סיבות:

1 מכבי חיפה משחקים מלוכלך
2מכבי חיפה משלמת לשופטים (גם אם הייתי אוהדת מכבי חיפה (חס וחלילה טפו טפו טפו) הייתי אומרת את זה)
3 אוהדי מכבי חיפה החליטו שהם שונאים אותנו אז החלטנו שאנחנו שונאים אותם בחזרה

וכמובן שיש עוד מלאא סיבות
אבל זה מספיק
המשך יום מהנה