7 תשובות
שואל השאלה:
זה לאחים שלי (11,6) להורים ולי. איך מבחינת הגילאים?
אנונימית
שואל השאלה:
באמת היה כיף? לא מדינת עולם שלישית כזה? ואמך המחירים? סורי על כל השאלות לחח
אנונימית
אה אז זה אחלה לטוס עם ההורים לשם הייתי שם כשהייתי קטנה
כן!
הייתי בסופיה, מדהים בטירוף היה כיף
אם זה כאילו טיול לפני גיוס או בת 16 וטסה עם חברים, פחות הייתי בוחרת לטוס לבולגריה הייתי דווקא הולכת או לפראג או לבודפשט כי הם זולים יחסית
הייתי שם (סופיה) ממש כיף שם