6 תשובות
זה אומר שאנשים מטומטמים
שואל השאלה:
מה זה טופ אבלל
אנונימית
טופ זה יעני ה"שולט" ובוטום זה "נשלט"
אה רגע
שתיהם טופ?
בעיקרון זה סתם אנשים שמשפפים אותם וגורמים לעצמם להנאה דרכם
שזה מזעזע בעיניי
לא אכפת לי שישפפו אבל כשמתחילים עם ה"טופ" וכל השטויות האלה זה כבר לא מכבד בכלל