5 תשובות
כשלי היה שיעור לפני הטסט, הנבחן השני אסף אותי ואז אני התחלתי לנהוג.
אם זה ככה אצלך, תבקשי מהמורה להיות ראשונה בשיעור. אם הוא אוסף אותך שנייה, תבקשי מהמורה לנסות להגיע קצת לפני הזמן של הטסט (כי את לא יודעת אם את ראשונה או שנייה בטסט) כדי שיהיה לך זמן להירגע ולהתנתק מהשיעור שהיה לפני כן, גם אם הוא היה טוב וגם אם הוא היה רע.
תביאי אוזניות, תשמעי מוזיקה, תהיי בטיקטוק או בסטיפס.. כל דבר שיעזור לך להרגע.
אם זה ככה אצלך, תבקשי מהמורה להיות ראשונה בשיעור. אם הוא אוסף אותך שנייה, תבקשי מהמורה לנסות להגיע קצת לפני הזמן של הטסט (כי את לא יודעת אם את ראשונה או שנייה בטסט) כדי שיהיה לך זמן להירגע ולהתנתק מהשיעור שהיה לפני כן, גם אם הוא היה טוב וגם אם הוא היה רע.
תביאי אוזניות, תשמעי מוזיקה, תהיי בטיקטוק או בסטיפס.. כל דבר שיעזור לך להרגע.
שואל השאלה:
ישלי ממש שיעור נהיגה של ארבעים דקות לפני הטסט
ישלי ממש שיעור נהיגה של ארבעים דקות לפני הטסט
אנונימית
אז תבקשי ממנו לקצר טיפה את השיעור כדי להגיע לנקודת ההתחלה של הטסט כמה דקות לפני. שם תשימי מוזיקה באוזניות ותירגעי.
אל תשכחי שכולם לחוצים לפני הטסט ועדיין מצליחים לעבור למרות הלחץ.
אל תשכחי שכולם לחוצים לפני הטסט ועדיין מצליחים לעבור למרות הלחץ.
שואל השאלה:
כן אבל השיעור הזה לא הלך טוב ככ, ואני מפחדת שגם השיעור שלפני הטסט יהיה לא טוב ואז זה ישפיע על הטסט
כן אבל השיעור הזה לא הלך טוב ככ, ואני מפחדת שגם השיעור שלפני הטסט יהיה לא טוב ואז זה ישפיע על הטסט
אנונימית
כן לי הוא נגע בהגה בשיעור שלפני הטסט ובכל זאת עברתי
תזכרי שהפקטור העיקרי בטסט הוא המזל.
תזכרי שהפקטור העיקרי בטסט הוא המזל.
באותו הנושא: