6 תשובות
שואל השאלה:
זה ממש לא קשור, תחושת המשמעות שלך זה איפה שאתה משרת, ולא רק זה, אתה יכול לשרת בהתחלה במקום שלא רצית ולא חשבת שיש משמעות אבל אם אתה לא בן אדם שמקטר כל הזמן ואתה מנסה למצוא את הטוב, אתה תמצא את זה גם במקום שלא רצית להגיע אליו וזו הבעיה בדור שלנו שאין הרבה אנשים כאלה (אני אישית מכיר 2 סיפורים מאנשים קרובים אליי שלא רצו להגיע לאיפה שהגיעו ובסוף נתנו את ההכי טוב שלהם)
אנונימי
לא מסכימה עם זה ,
חיילים צריכים להתחנן היום לעזרה נפשית ושיאמינו להם שהמצב לא טוב מתנהגים כמו רובוטים ואין יחסי אנוש
זה לא עניין של מה היה יותר קשה ומה פחות
אנונימית
קח בחשבון שכל פעם הצבא גם גדל. גם פעם היה הרבה פחות מקובל לדבר על זה וכמובן גם להתאבד.
שואל השאלה:
דוד שלי היה חודשיים בלבנון והוא כולה שירת בנחל, לא איזה סיירת או משהו, לא היה להם פלאפונים ההורים היו מתקשרים מהפלאפון של הבית אחד לכמה שבועות, ההורים בכלל לא היו באים לביקור כי אתה אשכרה בלבנון
אנונימי
שואל השאלה:
איפה ענית לי על מה ששאלתי? גם פעם היו צריכים להתחנן לעזרה נפשית ומבטיח לך שפעם גם היה יותר גרוע ויותר קשה^
אנונימי
זה העניין שפעם זה דור שונה מהיום
פעם אנשים היו מתגייסים כי הם רוצים
והיום הצבא מתנהג לחיילים כאילו הם רובוטים
אנונימית