5 תשובות
אני אצל מישהי פרטית והיא לא מביאה בכלל יחס בין המפגשין יצאתי ממנה עם התקף חרדה במשך שבועיים לא נפגשנט והיא לא שאלה איך אני או משהו ..
הכל תלוי אם הוא חי תעבודה ולא עובד בשהיל הכסף להיות מטפל זה מעבר במיוחד שזה מלא כסף!
אנונימית
שואל השאלה:
ואוו אז למה את ממשיכה אצלה?
אנונימית
החטלתי תאמת להפסיק מחר אכתוב לה הודעה
אנונימית
כן, לעתים פסיכולוגים פרטיים מאפשרים יותר מגע בין לבין. זה גם קורה ברפואה רגילה פרטית, משלמים לך יותר כסף אז את מוכנה יותר להעניק שירותים אקסטרה. אבל זה תלוי במטפל הספציפי כמובן.
אני לא הרגשתי בהבדל רב
הפער העקרי שאני הרגשתי זה באופציה לבחור מטפל ובשרות באופן כללי כאילו כול המסביב הזמנת תורים וקמות פגישות וכו