5 תשובות
שום דבר
אי אפשר לשנות דברים בבן אדם
וזה גם לא מפריע זה יפה לפעמים
אי אפשר לשנות דברים בבן אדם
וזה גם לא מפריע זה יפה לפעמים
זה לא היה מפריע לי אבל זה עניין של משיכה בסופו של דבר
לא חושבת שהייתי עושה כלום
לא חושבת שהייתי עושה כלום
אין בן אדם מושלם, זה כל היופי
דרך אגב מכירה גברים חתיכים עם צלקות כאלה זה שטויות
דרך אגב מכירה גברים חתיכים עם צלקות כאלה זה שטויות
איזה באסה למי שיש צלקות עדיף לטפל
כנראה שמראש לא הייתי איתה בזוגיות כי זה יפריע לי
אנונימי
באותו הנושא: