4 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
בבגרות זה בעיקר שאלות שכותבים לך איזה משפט ואז שואלים איך התאוריה/המושג בא ליידי ביטוי בקטע,
ויש חלק של אנסין של עמוד, ואז שואלים שוב איך התיאוריות באות לידי ביטוי באנסין
ברוך שסיימנו את זה שנה שעברה. סתם סוציולוגיה זה קל וכיף תהנה כל עוד אתה יכול אצלי זה ממש חתם את יב בסוף
נגיד לתת תאוריה או מושג שמבקשים הקשורים לטקסט ואז שואלים איך זה בא לידי ביטוי בקטע. נגיד איך תאוריית הקונפליקט באה לידי ביטוי בקטע. או אם מבקשים מושג אז אם קונפורמיות באה לידי ביטוי בקטע