7 תשובות
את לא צריכה, אם תזכירי לה את זה המצב שלה יחמיר
היי ____ איך את? שמעתי על אח שלך ורציתי לשאול איך את מרגישה
אולי משתתפת בצערך ואם את צריכה משהו תדברי איתי דברים כאלה
תגידי את ממש מצטערת לשמוע ואת פה בשבילה לכל מה שהיא תצטרך , אין יותר מידי מה להגיד כי לא משנה כמה תצטערי זאת לא אשמתך שהוא נהג ובכללי הראש שלה בטח מוצף כרגע אז היא לא כלכך תתייחס לאנשים אחרים , תנסי פשוט לרשום משהו קצר וחמוד שיגרום לה להרגיש שהיא לא לבד :)
היי *****, משתתפת בצערך ושלא תדעי עוד כאב, אם את צריכה משהו אני פה בשבילך.
לא להעיק ולרשום הודעה שהיא תהיה חייבת להגיב עליה.
תשלחי הודעה פשוטה שאם היא צריכה משהו את פה ושיש לה במי להתמך וזהו
תשלחי הודעה פשוטה שאם היא צריכה משהו את פה ושיש לה במי להתמך וזהו
היי מה שלומך ?
שמעתי על המקרה של אח שלך ואני ממש מצטערת שזה קרה
משתתפת בצערך, אני תמיד פה בשבילך לכל דבר שתצטרכי אני זמינה עבורך
שמעתי על המקרה של אח שלך ואני ממש מצטערת שזה קרה
משתתפת בצערך, אני תמיד פה בשבילך לכל דבר שתצטרכי אני זמינה עבורך
באותו הנושא: