5 תשובות
לא אוכל בבוקר אז לא
לא
יותר מדי אוכל
לא, פשוט כי זה לא נראה לי טוב
אני אוהבת שוקולד מהסוגים הפשוטים, לא דונאטס וכאלה
אני אוהבת שוקולד מהסוגים הפשוטים, לא דונאטס וכאלה
לא.
באותו הנושא: