14 תשובות
כן
מצטרפת לשאלה
ולמה זה מוריד ?
פשוט יותר קשה להיפתח מול אנשים
ולמה זה מוריד ?
פשוט יותר קשה להיפתח מול אנשים
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד אני כזאת ואני טיפה חסרת ביטחון אבל אני מדברת עם אנשים יותר קשה לי להפתח
נגיד אני כזאת ואני טיפה חסרת ביטחון אבל אני מדברת עם אנשים יותר קשה לי להפתח
אנונימית
זה מוריד כי זה כאילו אין חיים
אין חברים
באלי מישהי עם חיים שלא מפחדת לדבר פתוחה צוחקת שיש לה חברים
אין חברים
באלי מישהי עם חיים שלא מפחדת לדבר פתוחה צוחקת שיש לה חברים
שואל השאלה:
אבל יש לי חיים פשוט אני לא מתחברת לילדים מהכיתה ומהשכבה..
אבל יש לי חיים פשוט אני לא מתחברת לילדים מהכיתה ומהשכבה..
אנונימית
זה לא שאין חיים
פשוט קשה להיפתח ולהביע את הדעה אז אני כותבת את זה ונגיד שיש מישהו שבאמת אני נפתחת אז אני כן צוחקת פשוט הרבה יותר קשה לי להיפתח לאנשים
פשוט קשה להיפתח ולהביע את הדעה אז אני כותבת את זה ונגיד שיש מישהו שבאמת אני נפתחת אז אני כן צוחקת פשוט הרבה יותר קשה לי להיפתח לאנשים
אנונימית
שואל השאלה:
אני כן מעזה אבל זה מה שאני עושה בעיקר אבל זה לא שלא איכפת לי מלימודים איכפת לי מאוד ויש לי ציונים טובים ואני מתכננת הרבה דברים אבל זה מה שאני עושה ברוב זמני הפנוי
אני כן מעזה אבל זה מה שאני עושה בעיקר אבל זה לא שלא איכפת לי מלימודים איכפת לי מאוד ויש לי ציונים טובים ואני מתכננת הרבה דברים אבל זה מה שאני עושה ברוב זמני הפנוי
אנונימית
לכתוב ספרים ולא לדבר ולצאת עם חברים ולהיות כל היום בבית זה אין חיים לדעתי
אני אוהב מישהי עם ביטחון שהיא פתוחה מדברת צוחקת עם חברים שיוצאת שיש לה מה לעשות
אני אוהב מישהי עם ביטחון שהיא פתוחה מדברת צוחקת עם חברים שיוצאת שיש לה מה לעשות
שואל השאלה:
כן אני שולחת הודעה
כן אני שולחת הודעה
אנונימית
אבל אני עונה על השאלה
היא אצרה שאין לה חברים והיא מופנמת
את אומרת שאת שקטה שאת לבד זה ברור אז מה תעשי שאת לבד תצרחי
היא אצרה שאין לה חברים והיא מופנמת
את אומרת שאת שקטה שאת לבד זה ברור אז מה תעשי שאת לבד תצרחי
^deez
כן יש תחומי עניין ואני גם מצליחה בלימודים ויש לי שאיפות וחלומות
פשוט קשה לי להיפתח לאנשים ואני כן נפגשת עם חברים פשוט זה הרבה יותר מסובך לי
שואלת השאלה אפשר לדבר בפרטי?
כן יש תחומי עניין ואני גם מצליחה בלימודים ויש לי שאיפות וחלומות
פשוט קשה לי להיפתח לאנשים ואני כן נפגשת עם חברים פשוט זה הרבה יותר מסובך לי
שואלת השאלה אפשר לדבר בפרטי?
שואל השאלה:
יש לי חברים אבל נגיד בכיתה וזה אני יותר לבד וגם לא יוצאת לטיולים שנתיים וזה
יש לי חברים אבל נגיד בכיתה וזה אני יותר לבד וגם לא יוצאת לטיולים שנתיים וזה
אנונימית
אני גם ככה הכי כיף לכתוב.
אנונימית
לא
אנונימי