18 תשובות
שואל השאלה:
איך רואים שאין לך כלב^
זה לא כולה כלב
היא הייתה אצלי שלוש שנים והיא הדבר הכי יקר לי בעולם
הייתי ישנה איתה הייתי בוכה עליה היא הייתה מנגבת לי את הדמעות והכי נאמנה עליי אז לא זה לא כולה
אם כבר אתה "כולה בן אדם" כי כלב זה דבר הרבה יותר טהור מאיתנו.
איך רואים שאין לך כלב^
זה לא כולה כלב
היא הייתה אצלי שלוש שנים והיא הדבר הכי יקר לי בעולם
הייתי ישנה איתה הייתי בוכה עליה היא הייתה מנגבת לי את הדמעות והכי נאמנה עליי אז לא זה לא כולה
אם כבר אתה "כולה בן אדם" כי כלב זה דבר הרבה יותר טהור מאיתנו.
אנונימית
זה בכלל לא חוצפה. אני מצטערת שמסרו אותה זה הגיוני שאת מתגעגעת אליה
שואל השאלה:
אני לא רוצה שהם יאמצו חיה אחרת ואז אקשר אליה והם ימסרו שוב הם שברו לי את הלב מספיק פעם אחת
אני לא רוצה שהם יאמצו חיה אחרת ואז אקשר אליה והם ימסרו שוב הם שברו לי את הלב מספיק פעם אחת
אנונימית
שואל השאלה:
כי נמאס להם מהטיפול בה
סתם חארטה אני לא מאמינה לזה פשוט נמאס להפ ממנה
מי שאוהב לא מוסר.
כי נמאס להם מהטיפול בה
סתם חארטה אני לא מאמינה לזה פשוט נמאס להפ ממנה
מי שאוהב לא מוסר.
אנונימית
זה הגיוני לגמרי להתגעגע ואת יכולה לנסות
אני לא חושב שזו חוצפה
לא חוצפה תבקשי בכיך
בכיף*
למה הם מסרו אותה?
ותנסי להתגבר ולאמץ כלב אחר
ולהסתכל בתמונות עוזר
ותנסי להתגבר ולאמץ כלב אחר
ולהסתכל בתמונות עוזר
תנסי להתגבר זה קשה אבל אין מה לעשות תלכי אולי לחברים שיש להם כלבים וגם תחשבי על הכלבה לא ראתה אותך הרבה זמן ופתאום רואה אותך זה יכול לעורר חרדת נטישה ואז לבעלים שלה יהיה קשה איתה
הגיוני לגמי
אם את יכולה לבקר אותה תבקרי אותה
זו לא חוצפה,
מה שכן ביקור כדי לראות את הכלבה עלול מאוד להרשות עלייך
מה שכן ביקור כדי לראות את הכלבה עלול מאוד להרשות עלייך
להקשות עליך ואף להקשות על הכלבה,
אני יכולה קצת להזדהות כי ההורים שלי כול הזמן אומרים שהם ימסרו את הכלבה שלי, לדעתי זה לא היה חוצפה לבקש לבקר אותה מידי פעם.
ממש לא חוצפה אני בטוחה שהם יבינו
גם לי מסרו תכלבה שהייתה וביקשתי לראות אותה מלא פעמים אבל פשוט ביום אחד זה הפסיק וכבר איכשהו התגברתי על זה והיום אני רואה אותה גם בטיולים לפעמים כי זה קרוב לבית שלי בערך
עברו מאז 6 שנים
עברו מאז 6 שנים
אני מצטערת בשבילך גם לי הייתה כלבה שמסרו ולדעתי כדאי לך לנסות, תסבירי להם ואני בטוחה שהם יבינו
ואם לא, לפחות ניסית
בהצלחה!!!
ואם לא, לפחות ניסית
בהצלחה!!!
באותו הנושא: