2 תשובות
אני בפיזיקה מדעי המחשב והנדסת תוכנה ולא לקחו אותנו לשום מקום
אני במגמת רפואה ולוקחים אותנו החודש לסיור בסורוקה
אנונימית
באותו הנושא: