7 תשובות
שלוםם
ביאס סובין וקאיי
כןן נעים להכיר
כןכן הם מושלמים (אני מולטי סטאן)
שומעת יא הזויה תפסיקי להגיב עלזה^
אנונימית
שואל השאלה:
אמג!! אני ביאס בומקאי ואני דה. בסט ביאס קאי
אמג!! אני ביאס בומקאי ואני דה. בסט ביאס קאי
כן!!! אני !!! הם המגה מגה אולטים שלי ואני דה בסט ביאס סובין אבר כלכך כלכך
באותו הנושא: