4 תשובות
לא
זה סבבה לגמרי, תעלי
זה סבבה לגמרי, תעלי
בעיני כן זה מטומטם
לא ממש
תוסיפי אולי שעה שיראו שזה מהבוקר
תוסיפי אולי שעה שיראו שזה מהבוקר
רק אם אכפת לך מה אנשים חושבים שימי פס.
באותו הנושא: