התחברות
הרשמה
הטלפון שלי נתקע לי לפעמים מה עושים?
האייפון שלי נתקע לי כל כמה דקות/שעות לא יודעת למה זה קורה אבל הוא פשוט קופא ואז נכבה ומופעל מחדש ,למה זה קורה? זה מעצבן אני איתו רק שנתיים בערך וזה אייפון 12
13 בינואר 2023, 14:41
טלפון
תקלות
טלפונים
תמיכה
3 תשובות
הולכים לתקן אותו
נ
נַעֲרָה אֲבוּדָה
תנסה לכבות ולהדליק
פ
פוני6
תפני למעבדת טלפונים יסדרו לך את זה
ה
הָאִישׁ הַמְּסוּבָּךְ
באותו הנושא:
למישהו פעם נתקע המסך של הטלפון?
גם לכם הטלפון לפעמים נתקע בעקבות העדכון?
הטלפון שלי נתקע מה עושים?
הטלפון שלי לפעמים נתקע כזה והמסך לא עובד ןאני צריכה לכבות את המסך ולהדליק כדי שיעבוד
נתקע לי המסך בטלפון, מה עושים?
נתקע לי הטלפון ממש נתקע וזה טלפון חדש גלקסי j5 prime ואני לא מצליחה לכבות ולהדליק.
אני משחק בפאבגי בטלפון והמשחק נתקע כל פעם שאני נכנס למכונית, לעוד מישהו זה קורה?
מה עושים אם הטלפון נתקע על התפוח??????
מה עושים אם הטלפון נתקע על מצב טיסה??
נושאים לשיחה בטלפון?? לפעמים זה נתקע..
מדי פעם הטלפון שלי נתקע ולא מגיב לכלום, איך לסדר את זה?