44 תשובות
ממש לא הגיוני
אני בשוק מה-
תיפרדי ממנו
תיפרדי ממנו
לא נשמע לי בסדר תנסי לדבר איתו ולראות למה הוא עשה ככה אם הוא נותן תשובה רצינית תתני לו עוד צאנס אם הוא נותן לך תירוצים תיפרדו לא מגיע לל מישהו כזה
אם את מרגישה שאת רוצה להתייעץ או לשתף מוזמנת לפרטי
אם את מרגישה שאת רוצה להתייעץ או לשתף מוזמנת לפרטי
לא בסדר...
הלם
הייתי נפרדת
הייתי נפרדת
מישהי אחרת?
אנונימית
וואלה לא לגיטימי. דברי איתו
אנונימית
מבינה אותךך
זה נשמע די לא בסדר
אבל לפני שאת מאשימה אותו תבדקי אולי היו לו סיבות אחרות ואם לא אז הוא חוצפן רצח..
אני מקווה שהוא יתנצל ויטפל בזה כמו שצריך...
זה נשמע די לא בסדר
אבל לפני שאת מאשימה אותו תבדקי אולי היו לו סיבות אחרות ואם לא אז הוא חוצפן רצח..
אני מקווה שהוא יתנצל ויטפל בזה כמו שצריך...
אנונימית
מה???
לא הגיוני בשיט
לא הגיוני בשיט
שואל השאלה:
לגבי מי ששאל כן מישהי אחרת ^
אני אדבר איתו היום אני פשוט ממש ממש בשוק מזה כי לא רק שזאת היומולדת שלי זאת יומולדת 18 והוא ידע שבכיתי בערך חצי מהיומולדת שלי כי לא היה לי עם מי לחגוג חוץ ממנו כי חברות שלי היו בטיול
לגבי מי ששאל כן מישהי אחרת ^
אני אדבר איתו היום אני פשוט ממש ממש בשוק מזה כי לא רק שזאת היומולדת שלי זאת יומולדת 18 והוא ידע שבכיתי בערך חצי מהיומולדת שלי כי לא היה לי עם מי לחגוג חוץ ממנו כי חברות שלי היו בטיול
אנונימית
איכ לא תפרדי ממנו בדחוף ביום הולדת שלך לא אבל בשביל מישהי אחרת כן?!
אחותי תיפרדי ממנו דחוף
לא.
לשחרר אלא אם יש לו תירוץ של חיים ומוות.. אם לא היה איתך ביום הולדת רק על זה אסור להבליג ונורה אדומה והנה דפק לך קטע עכשיו על מישהי אחרת.. עדיף לבד ולהכיר חדש מאשר לצד מישהו שלא עושה לך טוב.
אל תקפצי כל כך מהר למסקנות
לא צריך להגזים כל עוד אנחנו לא יודעים את הסיפור המלא ואת הצד שלו
תדברי איתו.
לא צריך להגזים כל עוד אנחנו לא יודעים את הסיפור המלא ואת הצד שלו
תדברי איתו.
אני לא שופטת ישר אף פעם, אבל אם הוא תמיד ב"וויב" הזה,אני הייתי נפרדת.
אנונימית
דה פאק
ממש לא הגיוני
תעירי לו על זה תבררי מה הולך שם ומי היא
ממש לא הגיוני
תעירי לו על זה תבררי מה הולך שם ומי היא
דפאק
תיפרדי ממנו מהרר
אוקיי אאוץ
דברי איתי על זה ודחוף זה לא סבבה ולא לגיטימי
דברי איתי על זה ודחוף זה לא סבבה ולא לגיטימי
אני הייתי נפרדת ממנו
זה תלוי בהרבה דברים-
אולי היא גרה רחוק והוא לא ראה אותו שנים או שזו הייתה חזרה ספציפית פחות חשובה
אולי היא גרה רחוק והוא לא ראה אותו שנים או שזו הייתה חזרה ספציפית פחות חשובה
תלוי מי זאת המישהי הזאת
תעזבי אותו מהר זה מגעיל בעייני זה לא נורמלי את תמצאי מישהו יותר טוב ממנו תאמיני לי הרבה יותר טוב
אנונימית
לא ממש לא דברי איתו זה לא בסדר בכלל
הוא לא יצא בסדר אבל תלוי מה זאת ה"מישהי" הזאת.
טיפה פירוט לא הרג אף אחד
טיפה פירוט לא הרג אף אחד
יכול להיות שיש לו הצגה עוד מעט והוא מרגיש מאוד לא מוכן? זה יצא די חרא מצידו אבל לדעתי כדי לך קודם לשאול אותו למה לפני שאת עושה צעד כמו להיפרד. מזל טובב
^^ את צודקת אבל שתי המקרים אני חושבת שהיא צריכים להפרד זה לא נורמלי לעשות את סתי המקרים האלה מה זה שמישהי תלך לאקס שלה לו הייתי אומרת להפרד לא לה היא מטומטמת למה שתלךך ופה כן היא צריכה גם להםרד ממנו כי למה שיפסיד את היומולדת שחה אבל בשביל מישהי אחרת הוא כן יכול זה דוחה בעייני אני מקווה שתעשו את הדבר הנכון
אנונימית
לא נשמע הגיוני כל כך..תדברו.
סתם להיפגש עם מישהי אחרת? לא לצורך עבודה או משהו חשוב?
תפרדי ממנו.
תפרדי ממנו.
לא הגיוני בעליל.
איזה מין בן זוג הוא? זה לא נשמע שהוא אוהב אותך.
תיפרדי מימנו , תעיפי אותו לאלף עזאזל
ותני לעצמך את הכבוד המגיע לך בכך שלא תחזרי אליו בחיים!
איזה מין בן זוג הוא? זה לא נשמע שהוא אוהב אותך.
תיפרדי מימנו , תעיפי אותו לאלף עזאזל
ותני לעצמך את הכבוד המגיע לך בכך שלא תחזרי אליו בחיים!
שואל השאלה:
אווקיי אני אספר טיפה יותר
אני יודעת מי זאת, היא מהשכבה שלי, לא מטפלת לא פסיכולוגית לא איתו בעבודות ולא כלום. כבר מהרגע שהוא הכיר אותה היו לנו טיפה בעיות איתה (הוא היה מבטל לי כדי להיפגש איתה או בהפסקות ובשיעורים מבוטלים הולך איתה לספריה ובתחושת בטן שלי אם לא היינו זוג, הוא היה יוצא איתה וגם אחרי שאמרתי לו את זה בשיא הכנות כדי לא להסתיר את הרגשות שלי הוא לא לגמרי הכחיש ואפילו על גבול הלא היה לו נעים להסכים אז הוא שתק..) אבל להבהרה, אני בחיים לא אומרת לו עם מי להיפגש ועם מי לא שיהיה ברור, בדיוק בגלל זה הוא עדיין נפגש איתה ואני עדיין לא רבה איתו ורק עושה איתו שיחות כי ברור לי שיש פעמים שאנשים ידידים ואולי זה בסה"כ חוסר ביטחון שלי, אני בסה"כ אומרת לו איך אני מרגישה - בין אם זה שאני מרגישה שאני מקבלת יחס מוזר לידה ובין אם זה שזה כן לא נעים שהוא מסכים לבטל חזרה כדי להיות איתה ולא כדי להיות איתי ביומולדת.. הסיבה שאני בשוק וכן נפגעת מזה היא כי אני חושבת שהסיטואציה פה היא קצת לא נעימה - ההצגה שלו היא באפריל, היומולדת שלי הייתה לפני שבוע והפגישה איתה הייתה לפני יומיים, ככה שבגדול אין הבדל משמעותי בחזרות.
אני פשוט לא מעט פעמים מרגישה מוזר עם היחסים שלהם ובגלל זה אני כותבת פה לפני שאני מדברת איתו, כדי לבדוק שזה לא רק חוסר ביטחון שלי
תודה על כל התשובות אגב ❤
אווקיי אני אספר טיפה יותר
אני יודעת מי זאת, היא מהשכבה שלי, לא מטפלת לא פסיכולוגית לא איתו בעבודות ולא כלום. כבר מהרגע שהוא הכיר אותה היו לנו טיפה בעיות איתה (הוא היה מבטל לי כדי להיפגש איתה או בהפסקות ובשיעורים מבוטלים הולך איתה לספריה ובתחושת בטן שלי אם לא היינו זוג, הוא היה יוצא איתה וגם אחרי שאמרתי לו את זה בשיא הכנות כדי לא להסתיר את הרגשות שלי הוא לא לגמרי הכחיש ואפילו על גבול הלא היה לו נעים להסכים אז הוא שתק..) אבל להבהרה, אני בחיים לא אומרת לו עם מי להיפגש ועם מי לא שיהיה ברור, בדיוק בגלל זה הוא עדיין נפגש איתה ואני עדיין לא רבה איתו ורק עושה איתו שיחות כי ברור לי שיש פעמים שאנשים ידידים ואולי זה בסה"כ חוסר ביטחון שלי, אני בסה"כ אומרת לו איך אני מרגישה - בין אם זה שאני מרגישה שאני מקבלת יחס מוזר לידה ובין אם זה שזה כן לא נעים שהוא מסכים לבטל חזרה כדי להיות איתה ולא כדי להיות איתי ביומולדת.. הסיבה שאני בשוק וכן נפגעת מזה היא כי אני חושבת שהסיטואציה פה היא קצת לא נעימה - ההצגה שלו היא באפריל, היומולדת שלי הייתה לפני שבוע והפגישה איתה הייתה לפני יומיים, ככה שבגדול אין הבדל משמעותי בחזרות.
אני פשוט לא מעט פעמים מרגישה מוזר עם היחסים שלהם ובגלל זה אני כותבת פה לפני שאני מדברת איתו, כדי לבדוק שזה לא רק חוסר ביטחון שלי
תודה על כל התשובות אגב ❤
אנונימית
תדברי איתו על זה שהוא יהיה בחזרה בתיאטרון ותזכירי לו שהוא לא ביטת בשביל להיות איתך ביום ההולדת.
ואם הוא מגיב בתןקפנות או לא מסכים איתך תיפרדי מהזבל הזה, לפי השאלה הוא נשמע זבל.
ואם הוא מגיב בתןקפנות או לא מסכים איתך תיפרדי מהזבל הזה, לפי השאלה הוא נשמע זבל.
ראיתי את מה שכתבת מעליי, תיפרדי ממנו מגיע לך טוב יותר, הוא מניאק
תיפרדי ממנו , לא מגיע לו אותך.
אחותי הוא כאילו בכוונה מנסה לפגוע בך תפרדי דחוף!
לדעתי את צריכה לפתוח איתו את זה עד הסוף בלי להסתיר כלום ואז להחליט אם להיפרד ממנו או לא
לדעתי הוא מזלזל בך ואני הייתי נפרדת
על זה.
על זה.
אמאלה אני בשוק
אני מאוד מקווה שהוא לא מתייחס אלייך כאילו את תמיד תחכי לו
לא.
אחותי מה נסגר את חייבת לדבר איתו.
כן זה ממש לא הגיוני תיפרדי ממנו
אנונימי
שלום שלום ולהתראותת
באותו הנושא: