15 תשובות
כי מי לעזאזל אוהב שמנות
זה הסטנדרט יופי של ימינו
כי שמנות זה מגעיל ורזות לא?
לא רזות ולא שמנות
אנונימי
לא רוצה רזות מאוד אחת עם כרס קטנה
כי זה הטעם שלהם
לא כולם ככה אגב יש כאלה שאין להם בעיה עם שמנות
לא כולם ככה אגב יש כאלה שאין להם בעיה עם שמנות
דווקא לאחרונה אני רואה שמלא מעדיפים מלאות עם יריכיים עבות
טעם זה הינדיבידואלי..
כי אין מה לעשות רוב האנשים נמשכים מינית יותר לנשים רזות כמו שבנות נמשכות לבנים שריריים או רזים ככה העולם עובד אבל זה לא אומר שאם מישהי שמנה היא לא תשיג חבר כי ברגע שהיא תמצא אהבה זה לא ישנה המשקל
אנונימי
כי יש כאלה שמעדיפים את זה לא יודע למה
פעם פעם מלאות יותר היה הולך היום פחות
זה הטעם שלהם, זה כמו שיש בנות שאוהבת בנים חטובים
אותו הדבר.
אותו הדבר.
אנונימית
זו העדפה, יש בנים שנמשכים לבנות מלאות, אבל מה שכן אני מניחה שרובם נמשכים לרזות.
כי הם אוהבים רזות?
זה הטעם שלהם אבל לא כולם נמשכים לרזות
באותו הנושא: