11 תשובות
החבל בין אהבה לשנאה דק מאוד
אני מרחיק אנשים רק כדי לראות אם הם ילחמו עליי
שואל השאלה:
מלכת הקרח זה היה אישי
מלכת הקרח זה היה אישי
אנונימית
we all gonna die
יש לזה קטע מלא ועכשיו אני אשלח אותו כי אין לי מה לעשות
"אני דפוק לגמרי.
לתסביכים שלי יש תסביכים. כשהעניינים הופכים אמיתיים מדי, אני מרחיק ממני אנשים רק כדי לבדוק אם הם ילחמו בשבילי.
עד עכשיו, רק אדם אחד עשה את זה, אחד!
אני שונא את כולם מפני שהם שונאים אותי.
לכן אני מתנהג כמו מניאק כדי להרחיק אותם.
נוח לי לבד, אף על פי שאני שונא את זה.
אני זקוק למגע אנושי, אבל לא אבקש את זה לעולם.
אני נועל את הצרכים שלי עמוק בתוך קופסה, אחרת אהיה תלותי.
אף אחד לא רוצה להתמודד עם בחור תלותי."
לתסביכים שלי יש תסביכים. כשהעניינים הופכים אמיתיים מדי, אני מרחיק ממני אנשים רק כדי לבדוק אם הם ילחמו בשבילי.
עד עכשיו, רק אדם אחד עשה את זה, אחד!
אני שונא את כולם מפני שהם שונאים אותי.
לכן אני מתנהג כמו מניאק כדי להרחיק אותם.
נוח לי לבד, אף על פי שאני שונא את זה.
אני זקוק למגע אנושי, אבל לא אבקש את זה לעולם.
אני נועל את הצרכים שלי עמוק בתוך קופסה, אחרת אהיה תלותי.
אף אחד לא רוצה להתמודד עם בחור תלותי."
תכירו בבקשה, הקטע שליטרלי מתאר את חיי
sacrifice is losing what's purest inside your heart
זה ממש מוכר לי
מה שמלכת הקרח כתבה
זה מתוך הספר פגום אם קראת
באותו הנושא: