2 תשובות
למדתי שם :) סיימתי ללמוד אי שם ב2017
ומאוד אהבתי
אנונימית
הבית ספר ענק יד הרבה מורים הוא לא ככ שונה ש בתי ספר אחרים בת ספר רגיל מה שכן טוב יש הרבה מגמות לבחירה והשכבות גדולות
אם יש לך שאלות מוזמנת לכתוב לי