3 תשובות
שואל השאלה:
אבל אספיק אם אצא ב1 להגיע ב1 ועשרים?
זה נסיעה ברכבת ועוד הליכה ברגל....
אני לא אוהבת את השיעור אבל הוא כנראה יהיה חזרה למבחן...
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אז פשוט אבריז כנראה, נראלך שכדאי להגיד לאמא שלי? כי יש מצב שהיא תתעצבן שקבעתי שיעור על זמן לימודים
אנונימית