3 תשובות
להבריז
שואל השאלה:
אבל אספיק אם אצא ב1 להגיע ב1 ועשרים?
זה נסיעה ברכבת ועוד הליכה ברגל....
אני לא אוהבת את השיעור אבל הוא כנראה יהיה חזרה למבחן...
אבל אספיק אם אצא ב1 להגיע ב1 ועשרים?
זה נסיעה ברכבת ועוד הליכה ברגל....
אני לא אוהבת את השיעור אבל הוא כנראה יהיה חזרה למבחן...
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אז פשוט אבריז כנראה, נראלך שכדאי להגיד לאמא שלי? כי יש מצב שהיא תתעצבן שקבעתי שיעור על זמן לימודים
אוקיי אז פשוט אבריז כנראה, נראלך שכדאי להגיד לאמא שלי? כי יש מצב שהיא תתעצבן שקבעתי שיעור על זמן לימודים
אנונימית
באותו הנושא: