6 תשובות
שנים אני משתמשת בטלסקופיק של לוריאל,
never let me down
never let me down
אסנס
אנונימי
טלסקופיק של לוריאל או סקיי היי של מייבלין השחורה
סקיי היי
^^^^^ אגב, אני אוהבת לשלב אותה עם הlash sensational או הsky high של מייבלין
שואל השאלה:
אני צריכה משהו שבאמת יפריד לי את הריסים ויעשה אותן ממש יפות
אני צריכה משהו שבאמת יפריד לי את הריסים ויעשה אותן ממש יפות
באותו הנושא: