16 תשובות
אין להם, לחרדים יש הם הולכים לישיבות
אין להם. לדתיות יש
אין לדתיים פטור מצבא, הם פשוט בוחרים אם ללכת לישיבות ולימודי תורה או להיות בצבא.
אין לדתיים רק לחרדים כי אם את היית חרדית גם לא היית יכולה אז...
דתיים מתגייסים כמו כולם למה סתם להגיד ככה זה רק ליצור שנאה
שואל השאלה:
התכוונתי חרדים, בטעות כתבתי דתיים
התכוונתי חרדים, בטעות כתבתי דתיים
אנונימית
^^^לחרדים אין פטור הם עושים קומבינה
לחרדים אין פטור. הם משתמטים. פשוט יש כל כך הרבה מהם שעושים את זה אז המדינה לא עושה כלום
אנונימית
זה כי הם מתנגדים אתית לצהל לצערנו אז הם משתמטים
כי הם יושבים ולומדים תירה
הם לא משתמטים. הם נרשמים לישיבה ועושים דיחוי לצבא ואז מתחתנים ישר
זה קומבינה שכולם עושים
זה קומבינה שכולם עושים
אין להם פטור אוטומטי בגלל שהם חרדים.
מי שתורתו אומנותו - מוצדק שיהיה לו פטור כל עוד הוא לומד תורה יום שלם, שכן זה השירות שלו ובזכות זה העולם קיים וחיילים מצליחים.
מי שתורתו אומנותו - מוצדק שיהיה לו פטור כל עוד הוא לומד תורה יום שלם, שכן זה השירות שלו ובזכות זה העולם קיים וחיילים מצליחים.
אנונימי
יש פטור רק למי שמתחייב ללמוד 8 שנים ברצף 45 שעות שבועיות כשיש ביקורות פתע
השאלה היא למה אם כבר מחפשים שוויון, שחרדים יצטרכו ללמוד 8 שנים ולא 2.8?
ואגב כמובן שהם לומדים למעשה הרבה יותר מ8 שנים והרבה יותר מ45 ש''ש
השאלה היא למה אם כבר מחפשים שוויון, שחרדים יצטרכו ללמוד 8 שנים ולא 2.8?
ואגב כמובן שהם לומדים למעשה הרבה יותר מ8 שנים והרבה יותר מ45 ש''ש
כי הם סוחטים את המדינה, לא רוצים שהם יתחילו להתפרע אז נותנים להם מה שהם רוצים.
כי הם כבר בצבא. בצבא השם. ולא בצבא הציונים.
הם עוסקים בתורה, בגמילות חסדים.. מי קבע שלהחזיק נשק ולהרוג פלסטינים זה מה שמגן על ישראל? מי קבע כך?
יש כמה חרדים שמתגייסים - והם מצליחים לשמור על אורח חייהם החרדי - כל הכבוד להם,
אבל אין סיבה להכריז גיוס כללי על כל החרדים. בטח ובטח שלא על מי 'שתורתו אמונתו'.
הם עוסקים בתורה, בגמילות חסדים.. מי קבע שלהחזיק נשק ולהרוג פלסטינים זה מה שמגן על ישראל? מי קבע כך?
יש כמה חרדים שמתגייסים - והם מצליחים לשמור על אורח חייהם החרדי - כל הכבוד להם,
אבל אין סיבה להכריז גיוס כללי על כל החרדים. בטח ובטח שלא על מי 'שתורתו אמונתו'.
לחרדים יש וכמובן שזה לא בסדר. אבל זאת מדינה יהודית והוחלט לתת להם
לדתיים נגיד אין, הייתה לי מפקדת דתיה והיא המפקדת הכי טובה שהייתה לי עד עכשיו. באמת תותחית לגמרי ולא היו לי תלונות. מקצועית מאוד, עוזרת, לא שוברת דמות, הוגנת
לדתיים נגיד אין, הייתה לי מפקדת דתיה והיא המפקדת הכי טובה שהייתה לי עד עכשיו. באמת תותחית לגמרי ולא היו לי תלונות. מקצועית מאוד, עוזרת, לא שוברת דמות, הוגנת
באותו הנושא: