5 תשובות
אני פשוט יודעת שאני לא אעבור
רגוע, אפשר לעשות עוד מלא מועדים ולוקחים אל הציון הכי גבוה ככה שאני יותר לחוץ ממבחן רגיל
יש קצת לחץ, אבל אני מרגיש מוכן. אני מחכה כבר להרגיש את ההקלה אחרי הבגרות. סוף סוף סיימנו עם לשון!
לא לחוץ
מרגיש שהייתי יכול יותר
מרגיש שהייתי יכול יותר
מוכן ללכת למועד ב
באותו הנושא: