17 תשובות
אם זה לא היה משהו ממש מוגזם זה לא עניין שלו, ריב שלך איתה זה ריב *שלך* איתה לא שלו.
אנונימית
לא מתאים, ופשוט שתקי ותחזירי לו, תתיידדי עם איזה חבר שניתק איתן קשר
למה שלא יזמין? אם הוא עדיין בקשר איתה אין סיבה שלא יזמין ליום הולדת שלו
שואל השאלה:
היא הייתה חברה שלי ואז שרבנו היא התחילה להדבק אליו ורבנו מוגזם בלי קשר
אנונימית
לצרוח עליו ולהצמיד אותו לקיר
שואל השאלה:
^^^ את אמיתית
אנונימית
זה עדיין לא עניין שלך
אנונימית
בסופו של דבר זה היום הולדת שלו והוא מחליט את מי להזמין
גם אם את לא בקשר איתה ורבת איתה זה לא עניינך
שואל השאלה:
בטח שזה עניין שלי אני גם אמורה להיות שם ואני לא צריכה לראות את הפרצוף שלה שם ואם אין לך משהו חכם לומר אל תגידי כלום
אנונימית
זה לא עניין שלו כי זה הריב שלכם
וזה לא עניין שלך כי זה היומולדת שלו ואת יכולה להתאמץ טיפה בשביל לא לנסות להפוך את זה עלייך
שבי בשקט ותכבדי את היום שלו או שתיתקעי בחדר מה אני אגיד לך


"אין לך משהו חכם לומר אל תגידי כלום" אמרה הילדה שמנסה לשחוט על מעגל החברים של אח שלה
אנונימית
אז אל תסתכלי עלייה
מה את רוצה שנגיד לך? הוא בקשר טוב איתה אז שיזמין תנסי לכבד את ההחלטה שלו
שואל השאלה:
ממש לא מנסה לשחוט הילדה הזאת עשתה לי את המוות 10 שנים ועברתי בית ספר בגללה ואת חמודה במקום להטיף לי מוזמנת לענות על השאלות ששואלים פה ולא להביע את הדעה המזדיינת שלך כי היא לא מעניינת ולא רלוונטית בדיוק כמוך^^
אנונימית
שואל השאלה:
והוא ממש לא בקשר טוב איתה והוא יכול לוותר עליה
אנונימית
התכוונתי ללשלוט מה את בוכה

זה ששאלת שאלה זה לא אומר שאני אתחנף ואגיד לך את מה שאת רוצה לשמוע כמו שציפית לזה אני אגיד לך מה שאת צריכה לשמוע ומזיז לי את הביצה השמאלית מה קרה ביניכם
זה היומולדת שלו וזכותו להזמין את מי שהוא רוצה
ולפני שאת קוראת למישהי לא רלוונטית וחושבת שעשית בזה משהו תיזכרי למי אותה ילדה כן עשתה את המוות
רציתי לסיים נחמד אבל עם הגישה המסריחה שלך לא פלא התנהגו אלייך ככה לילה טוב יצורה
אנונימית
שואל השאלה:
שומעת שאת הכי מסכנה בארץ ואם הייתי רואה ילדה כמוך באמיתי הייתי דורכת לך על הראש.
לילה טוב יכחבה
אנונימית
תנסי מקסימום אני אביא את אותה אחת לעזרת חבר
עכשיו באמת לילה טוב :*
אנונימית
damn
אנונימית