3 תשובות
היי, הכל בסדר, זו העבודה שלה והיא מנסה לעזור לך, אם יותר קל לך בכתב היא מכבדת את זה ומנסה לעזור לך בדרך שנוחה לך יותר
את לא חופרת לה, אלה עוזרת לה לעזור לך, זה בסדר
את לא חופרת לה, אלה עוזרת לה לעזור לך, זה בסדר
אם היא אומרת לך שאת לא חופרת לה אז את לא חופרת לה. זאת העבודה שלה
זאת העבודה שלה ואני בטוחה שזו לא פעם ראשונה שכותבים לה הודעות, אכפת לה ממך היא מנסה לעזור לך וכשאת כותבת לה הודעות זה יותר קל להבין מה עובר עלייך ולעזור לך. אל תפסיקי את הטיפול זה נשמע שזה רק יעשה לך יותר רע
באותו הנושא: