6 תשובות
דבר ראשון מזל טוב :)
והכל טוב גם אם התרחקת מהן
תנסה לחגוג עם המשפחה או שתעשה משהו נחמד עם עצמך
שואל השאלה:
זהו אז הזמנתי את כל החברות (10) כולן אישרו הגעה אבל עדיין מרגיש לי מוזר עם עצמי
למה מוזר? עד כמה התרחקת מהן?
והכל יהיה טוב תהנה מהיום הזה אני בטוחה שיהיה מדהים :)
שואל השאלה:
לא יודע אפילו איך להסביר את זה
תקשיבי גם אצלי זה ככה .
אבל תאמיני לי שיגידו לך מזל טוב ויפוצצו לך את הטלפון !כי זה היום שלך אין מה לעשות .החיים כאלה .ולצערי צריך להעריך את היום היחדי שיש תקווה להנות
אתה בן הרגע שמתי לב