4 תשובות
אני
כן
כן
90 אחוז דובר כאילו רמה ממש טובה אבל ברןר שיש יותר טוב
90 אחוז דובר כאילו רמה ממש טובה אבל ברןר שיש יותר טוב
אנונימי
אני למדתי ממיינקראפט