אתמול היה לי צו ראשון וקיבלתי דפר 50 והתפקיד שאני רוצה ללכת אליו שהוא דוברות צהל דורש דפר 60. אני אעשה הכל על מנת לקבל את התפקיד. הראיון הלך לי מעולה, עוד לא קיבלתי עליו ציון אבל קיבלתי ציון עברית 8 שזה הכי גבוה, קבא 82, והיכולת התבטאות שלי והיכולת דיבור שלי הייתה מעולה והמראיינת גם הבינה את זה. אני נמצאת במגמת דיפלומטיה וגם אמרתי למראיינת, אני באמת רוצה לקבל את התפקיד הזה ואני מקווה שבמיונים אחרי יום המאה לא יהיו מקובעים לציון דפר ורק על זה לא יתנו לי לקבל את התפקיד, כי אני יודעת שאני מתאימה לתפקיד ושזה משהו שאני מאוד אוהב לעשות (לייצג את צהל ברשתות החברתיות, בטלוויזיה ואפילו בחו"ל). אני סיפרתי בראיון על העבר שלי, שהייתי שחקנית ושבבית הספר היסודי וגם עכשיו הייתי מופיעה בכל טקס שיש. מה אתם אומרים?