12 תשובות
גם אוטיסטים יכולים ללמוד להסתדר עם זה ^
כן
שואל השאלה:
מה זה ללמוד להסתדר עם זה ללמוד להסתדר עם להיות קורבן? איזה תשובה דפוקה
מה זה ללמוד להסתדר עם זה ללמוד להסתדר עם להיות קורבן? איזה תשובה דפוקה
אנונימית
שלא יחשוב על אחרים, שיתרכז בעצמו וביכולות שלו
בדרך כלל אנשים כאלה ממש מצליחים בדברים שהם אוהבים לעשות ויכולים להגיע למקומות ממש גבוהים בחיים
בדרך כלל אנשים כאלה ממש מצליחים בדברים שהם אוהבים לעשות ויכולים להגיע למקומות ממש גבוהים בחיים
אין דבר שלא אפשרי
שואל השאלה:
אבל הוא תמים מדי וכולם מזלזלים בו ועובדים עליו
אבל הוא תמים מדי וכולם מזלזלים בו ועובדים עליו
אנונימית
ברור שיכול, תלוי כמה הוא מאמין בעצמו :)
תלוי בתפקוד שלו, נמוך בינוני גבוה.. אם תפקוד גבוה אז כן.
כן
אנונימית
הכוונה ללמוד להכיר את דפוסי ההתנהגות של האנשים שעושים את זה. לא להסתדר עם "להיות קורבן". אוטיסטים מתקשים לתפקד בסיטואציות חברתיות אבל הם כן יודעים לזהות דפוסי התנהגות בשלב מסוים. חלקם לפחות מצליחים במיוחד אם הם בתפקוד גבוה.
זה קשה אבל יש הרבה אוטיסטים בעולם שמסתדרים ומנהלים חיים שגרתיים לגמרי.
זה קשה אבל יש הרבה אוטיסטים בעולם שמסתדרים ומנהלים חיים שגרתיים לגמרי.
שואל השאלה:
אבל אי אפשר ללמוד דפוס התנהגות כזה רק בן אדם רגיל יכול ללמוד דפוסי התנהגות כאלו לא אוטיסט הוא לא יכול ללמוד אם הוא לא מבין שעובדים עליו ושזה דבר רע רואים שאת לא מבינה
אבל אי אפשר ללמוד דפוס התנהגות כזה רק בן אדם רגיל יכול ללמוד דפוסי התנהגות כאלו לא אוטיסט הוא לא יכול ללמוד אם הוא לא מבין שעובדים עליו ושזה דבר רע רואים שאת לא מבינה
אנונימית
אני מכירה אנשים אוטיסטים מקרוב
יש כאלה שיכולים. זה לא אומר שהם לא אוטיסטים, והאופן שבו הם חושבים וקולטים את הסביבה הוא שונה בזה אין ספק. אבל זו בהחלט אפשרות ויש אוטיסטים שמצליחים. וגם אם לא - בוודאי שהוא יכווה כמה פעמים, אבל עם סביבה תומכת הוא יוכל להסתדר ולהגיע למקום טוב בחיים שלו ולהקיף את עצמו באנשים שלא מנצלים אותו.
יש כאלה שיכולים. זה לא אומר שהם לא אוטיסטים, והאופן שבו הם חושבים וקולטים את הסביבה הוא שונה בזה אין ספק. אבל זו בהחלט אפשרות ויש אוטיסטים שמצליחים. וגם אם לא - בוודאי שהוא יכווה כמה פעמים, אבל עם סביבה תומכת הוא יוכל להסתדר ולהגיע למקום טוב בחיים שלו ולהקיף את עצמו באנשים שלא מנצלים אותו.
באותו הנושא: