8 תשובות
אני חושבת שאם היית עייף לא היית לך יכולת לעשות עם זההמשהו והאמת שאם היא כועסת על זה אז תכתוב לה סליחה ומצטער כאלו דברים ותענה לה על ההודעה, ותקשיב שברצינות אין לך שליטה אם אתה עייף יש לך שליטה ללוח זמני שינה אבל אם אתה עייף אתה עייף
שואל השאלה:
היא לא כתבה הודעה מוכעסת על זה שנרדמתי, היא כנראה הייתה עצובה אן משהן כי לא יצא לנו לדבר לפני השינה והיא כתבה משהן קצת מכאיב על הזוגיןת שלנו, כשהיא לבד ולפעמים עולים לה דברים טיפשיים לראש כמו הזוגיןת שלנו וזה שהיא מפחדת להפגע. זה פשוט היה ראנדומלי, היה לנו יום מושלם, נפגשנו ונהנו, אבל משום מקום קיבלתי הודעה כזאת ב12. לא יודע מה יש לה
אנונימי
במצבים כאלו אתה יכול לכתוב לה דברים כמו
" אל תחשבי על דברים כאלו את יודעת איך אני מרגיש"
כל מיני כאלו
אתה יכול לכתוב סתם לדוגמה "למה?"
ואז לכתוב למה את כל כך יפה
למה את גורמת לי לפרפרים
כל הקרינג'ים שכיף לקבל בהודעה
צריך פה להוכיח לה שהיא לא צריכה לדאוג רואים שהיא מפחדת לאבד אותך היא כנראה overthink הכל אז יש לה פחדים והיא צריכה דרך להיות בטוחה בדעה שלה וכל זה
היא לא כועסת היא חוששת
שואל השאלה:
פעם הבאה אעשה את זה
אנונימי
סבבה, בהצלחה מקווה שזה עזר לך :)
שואל השאלה:
יש לה עבר מורכב עם האקס והוא פגע בה בכל דרך אפשרית. זה למה, היא מפחדת שנפרד, היא אמרה שיש מלא זוגות שנפרדים ןהיא לא רוצה שזה יקרה לנו, היא כתבה שהיא לא יודעת מה לעשות, אולי לעזוב אותי לפני שזה יקרה, לפני שהיא תפגע או אני. היא לא רוצה שאף אחד לא יפגע אבל הסברתי לה שאני לא האקס ושאני לא הזוגות האלה שהיא ראתה שנפרדו, אני רוצה נצח איתה והיא לא מבינה כמה
אנונימי
אתה צריך לנסות להרגיע אותה לגבי זה
עם הזמן כמובן שזה ירגע אולי אבל מתי שאתם מדברים נסה אולי להוסיף לבבות ורגש ואם אתה כבר עושה את זה אז זה עיניין של ממש פחד כי טוב לה והיא מפחדת להיפגע אתה צריך איכשהו להוכיח לה שהיא איתך ואתה מגן עליה ושהיא לא צריכה לפחד. זה עיניין של אמון אחד בשני
ובאמת שאולי לא תאהב שאני אכתוב את זה אבל אם אין לך דרך לעשות כלום לגבי זה וכבר כתבת והסברת זה משהו שהיא צריכה לעבוד עליו, כי אין לך דרך לרפא כאב של העבר רק היא מסוגלת
אתה יכול להיות לצידה ולעזור לה