55 תשובות
אל תשימי על אף אחד, אם את אוהבת אותו הגובה שלו פחות ישנה לך.
זה בסדר גמור לא מבינה מה יש לאנשים להסתכל על זה מוזר
גם האקס שלי היה נמוך ממני והוא לא היה מחזיק לי יד ברחוב כי הוא היה נראה כמו אחשלי הקטן אבל זה תמיד עיצבן אותי כי אני לא רואה בזה שום בעיה זה בסהכ הבדלי גובה אני מכירה לפחות עוד שלושה זוגות כאלה
לאף אחד לא באמת משנה אם את גבוהה מחבר שלך, הם בטח סתם מסתכלים ואת חושבת שזו הסיבה כי לך זה מפריע ההבדלי גובה. אם לך קשה להתמודד עם זה את תמיד תראי בזה משהו שהוא לא בסדר
בגדול שמים פס
תזכרי שהחברה של היום הרגילה את כולם לחשוב ש"זה לא טבעי שהבת גבוהה מהבן" אבל אני די בטוחה שפעם זה בכלל לא היה משנה, הגובה לא היה משנה.
כל עוד את אוהבת אותו באמת והוא אותך, לא אמורה להיות בעיה עם קשר כזה ותתעלמו מאנשים שמסתכלים עליכם שונה, הם לא שווים יחס.
תזכרי שהחברה של היום הרגילה את כולם לחשוב ש"זה לא טבעי שהבת גבוהה מהבן" אבל אני די בטוחה שפעם זה בכלל לא היה משנה, הגובה לא היה משנה.
כל עוד את אוהבת אותו באמת והוא אותך, לא אמורה להיות בעיה עם קשר כזה ותתעלמו מאנשים שמסתכלים עליכם שונה, הם לא שווים יחס.
שמים פס מה אכפת לך אם את אוהבת אותו אז זה לא אמור משנה
שואל השאלה:
גם לי לא אכפת וגם לו לא אכפת אבל זה מפריע שאנשים מסתכלים.
כשהם מסתכלים אני נועצת בהם מבט של: מה אתה רוצה?
גם לי לא אכפת וגם לו לא אכפת אבל זה מפריע שאנשים מסתכלים.
כשהם מסתכלים אני נועצת בהם מבט של: מה אתה רוצה?
זכותם להסתכל עליכם
אנונימי
גם חברה שלי יותר גבוהה ממני נכון זה נורא מוזר להיות עם מישהו שיותר נמוך ממך
אבל אם נגיד את נחשבת גבוהה זה פחות מוזר
אבל אם שניכם נמוכים ואת עדיין יותר גבוהה זה מוזר
גם חברה שלי גבוהה ממני והיא גם נמוכה
אני יכול להמליץ לך אולי שהוא יקנה נעליים שיגביהו אותו יותר
ואם זה ממש ממש מפריע לך את יכולה להיפרד לא בגלל שעשית משהו לא בסדר זה מובן זה משיכה
אבל אם נגיד את נחשבת גבוהה זה פחות מוזר
אבל אם שניכם נמוכים ואת עדיין יותר גבוהה זה מוזר
גם חברה שלי גבוהה ממני והיא גם נמוכה
אני יכול להמליץ לך אולי שהוא יקנה נעליים שיגביהו אותו יותר
ואם זה ממש ממש מפריע לך את יכולה להיפרד לא בגלל שעשית משהו לא בסדר זה מובן זה משיכה
למה זה מוזר?
הסיבה היחידה שזה מוזר זה כי אנשים כמוך מגדירים שזה מוזר^
הוא לא צריך לקנות נעליים אתה צריך לקנות טאקט
לשאלה: שמים פס
הסיבה היחידה שזה מוזר זה כי אנשים כמוך מגדירים שזה מוזר^
הוא לא צריך לקנות נעליים אתה צריך לקנות טאקט
לשאלה: שמים פס
אנונימית
שמים פס
גובה ליטרלי לא משפיע על כלום
סתם משהו מטופש שהחברה קבעה
גובה ליטרלי לא משפיע על כלום
סתם משהו מטופש שהחברה קבעה
זה מוזר אין מה לעשות
בואי אני 1.52 חברה שלי 1.59 זה מוזר
הנורמה היא שהגבר יותר גבוה מהבחורה אין מה לעשות זה האמת
זה לא קשור למה שאני מגדיר את זה ככה זה פשוט
ואם זה באמת מפריע לה הוא יכול לקנות פלטפורמות שיגביהו אותו
בואי אני 1.52 חברה שלי 1.59 זה מוזר
הנורמה היא שהגבר יותר גבוה מהבחורה אין מה לעשות זה האמת
זה לא קשור למה שאני מגדיר את זה ככה זה פשוט
ואם זה באמת מפריע לה הוא יכול לקנות פלטפורמות שיגביהו אותו
לא שמים עליהם מה הכפת לכם גובה לא משנה כל עוד אתם אוהבים אחד את השני
שואל השאלה:
אני גם מתחילה להרגיש רגילה לזה אנחנו עוד מעט שנה ביחד
אני גם מתחילה להרגיש רגילה לזה אנחנו עוד מעט שנה ביחד
בקטנה אחותי, הוא אוהב אותך אז מה אכפת לך. חוצמיזה שבעיני גובה זה לא מכוער בכלל
מה ההפרש גבהים ומה הגובה שלגם?
פשוט מתעלמים.
כל עוד לכם לא מפריע הגובה - השאר לא צריכים או אמורים לעניין אתכם. תמשיכו להנות בחברה אחד של השני ושימו פס
כל עוד לכם לא מפריע הגובה - השאר לא צריכים או אמורים לעניין אתכם. תמשיכו להנות בחברה אחד של השני ושימו פס
שואל השאלה:
וואלה נראה לי הוא 1.42 ואני 1.49
וואלה נראה לי הוא 1.42 ואני 1.49
שואל השאלה:
לפי מה שבדקתי לפני שבוע בערך
לפי מה שבדקתי לפני שבוע בערך
וואו אז כן זה מוזר אני לא אשקר לך עכשיו
את יכןלה להגיד לע לקנות פלטפורמות שיגביהו אותו
את יכןלה להגיד לע לקנות פלטפורמות שיגביהו אותו
^^^בסדר, שימו פס על המבטים. שיסתכלו עד מחר
שואל השאלה:
כן זה מתחיל להיות אצלי הרגל אבל הכל טוב
כן זה מתחיל להיות אצלי הרגל אבל הכל טוב
שואל השאלה:
אבל זה גם טיפה טיפה מטריד אז אין לי מה להגיד על זה...
אבל זה גם טיפה טיפה מטריד אז אין לי מה להגיד על זה...
^אנשים סתם נהנים לבחון ולשפוט במבטים. תמשיכו בשלכם ותנסי להתעלם
מאמי, את יפה כמו שאת. ושום גובה ושום בתיך לא הולך להוריד ממך. את מספיק טובה מבפנים ואני מאמינה שגם מבחוץ. ובאמת מי שפותח עליך זה ליטרלי מקנאה.
שילך עם נעלי ספורט גבוהים
שואל השאלה:
יש לו אבל הוא לא הולך איתם הרבה
יש לו אבל הוא לא הולך איתם הרבה
אבל את לא צריכה באמת להקשיב או לראות אותם זה בעיה שלהם עם זה מפריע להם
את*
זה משנה לי לגוף זכר
ואגב יש גבר כזה ששמים בנעלים וזה עושה אותך הרבה יותר גבוהה אפילו בנעלים רגילות סגורות
דבר**
שמים ז*ן
אם את אוהבת אותו זה מה שתעשי
אם את אוהבת אותו זה מה שתעשי
זאת בעיה רק אם זה מפריע לך.
אם זה לא מפריע לך, וזה נטו העניין של "מסתכלים עליי", אז תשני גישה.
מה שמשנה זאת הפנימיות ושאת אוהבת אותו והוא אותך, ושום דבר אחר לא מזיז.
תסתכלי על אותם אנשים ותזקפי את הגב כי הם היו חולמים על זוגיות כמו שלך.
ואם את לא רואה את עצמך במצב הזה, אולי כדאי לשקול דברים מחדש
כאן בשבילך באהבה❤
אם זה לא מפריע לך, וזה נטו העניין של "מסתכלים עליי", אז תשני גישה.
מה שמשנה זאת הפנימיות ושאת אוהבת אותו והוא אותך, ושום דבר אחר לא מזיז.
תסתכלי על אותם אנשים ותזקפי את הגב כי הם היו חולמים על זוגיות כמו שלך.
ואם את לא רואה את עצמך במצב הזה, אולי כדאי לשקול דברים מחדש
כאן בשבילך באהבה❤
בעיניי זה מהמם זוג שהיא יותר גבוהה ממנו, הלוואי עלי.
תקשיבי תמיד אני אוהבת את זה לזוגות כאלה-
זה הכי סק0י בעיניי שאישה יותר גבוהה מהגבר.
לא יודעת מה אחרים חושבים אבל זו דעתי וזה רק אומר כמה אתם לא שמים על אף אחד שחושב אחרת.
תעשו מה שאתם רוצים אלה החיים שלכם.
תעשו מה שעושה לכם טוב ואם אתם אוהבים אחד את השני? הכי טוב
יש הרבה אנשים שישמחו להתחלף איתכם ושתהיה להם זוגיות טובה ואמיתית.
זה הכי סק0י בעיניי שאישה יותר גבוהה מהגבר.
לא יודעת מה אחרים חושבים אבל זו דעתי וזה רק אומר כמה אתם לא שמים על אף אחד שחושב אחרת.
תעשו מה שאתם רוצים אלה החיים שלכם.
תעשו מה שעושה לכם טוב ואם אתם אוהבים אחד את השני? הכי טוב
יש הרבה אנשים שישמחו להתחלף איתכם ושתהיה להם זוגיות טובה ואמיתית.
אני אגיד את האמת ואל תעלבי כן?
זה לא מעניין אף אחד
כולם עסוקים בצרות של עצמם
וזה הכל בראש שלכם ה"מה אחרים חושבים עלי"
כשבעצם אף אחד לא חושב עליכם כלום
זה הכל בראש שלכם
זה לא מעניין אף אחד
כולם עסוקים בצרות של עצמם
וזה הכל בראש שלכם ה"מה אחרים חושבים עלי"
כשבעצם אף אחד לא חושב עליכם כלום
זה הכל בראש שלכם
שואל השאלה:
זה מטריד זה לא שאכפת לי
זה מטריד זה לא שאכפת לי
שואל השאלה:
לא אכפת לי שיסתכלו פשוט זה מטריד
לא אכפת לי שיסתכלו פשוט זה מטריד
שואל השאלה:
לא מפריע לי
לא מפריע לי
שימי פס על זה
שואל השאלה:
סתם שאלה
מישהו רוצה לעשות לי פרח ואני אעשה לו?
סתם שאלה
מישהו רוצה לעשות לי פרח ואני אעשה לו?
שואל השאלה:
פשוט מישהו כתב לי משהו ואני צריכה להחזיר לו
פשוט מישהו כתב לי משהו ואני צריכה להחזיר לו
דוד שלי נמוך מאישתו ואוו זוג יפה הם נשואים כבר 9 שנים. הם יפים ממש. היא ממש יפה.
וגבוה ממש. היא 1.80 אני חושבת. הוא 1.64.
בני 35/37.
זה לא מוזר.
וגבוה ממש. היא 1.80 אני חושבת. הוא 1.64.
בני 35/37.
זה לא מוזר.
אם זה מפריע לך מעכשיו, תיפרדי ממנו, מגיע לו יותר❤
ואגב הייתי לי מישהי גבוהה ממני, זה אחלה רצח
^^^זה כבר מוגזםם
אני גם הייתי בזוגיות כזאתי וזה גרם לי לחוסר ביטחון בגובה שלי אבל לפחות היה לי על מה לצחוק עליו עם חברות שלי אחרי הפרידה(':
עם אתם צעירים אז אתם עוד תגדלו ואולי הוא היה יותר גבוא
אנונימי
אממ
אם את רוצה את יכולה להיפרד ממנו
אם טוב לכם אז אל
אם את רוצה את יכולה להיפרד ממנו
אם טוב לכם אז אל
הכל בסדר וזה רגיל. אל תשימי על המבטים של אנשים הם סתם שיפוטיים ומושפעים כל עוד טוב לכם ביחד ואתם אוהבים אחד את השני ששום דבר לא יפריע לכם.
כן זה אחלה באמת שאין סיבה לחשוב על זה פעמיים, תתעלמי הם סתם מקנאים.
בני כמה אתם?
אני אוהבת את זה אמאלה הלוואי עליי להיות גבוהה ולצאת עם מישהו נמוך
אומנם לפעמים זה מעצבן אבל וואוו חלוםם
ואל תשימי על אף אחד שילכו להזד"ן כולם
אומנם לפעמים זה מעצבן אבל וואוו חלוםם
ואל תשימי על אף אחד שילכו להזד"ן כולם
אין בזה שום בעיה ושלום על ישראל.
שאלו שמסתכלים עליכם יגידו לכם תודה שאתם עושים להם מעניין בעיניים
שאלו שמסתכלים עליכם יגידו לכם תודה שאתם עושים להם מעניין בעיניים