17 תשובות
מרכז
את/ה?
מאיזה מחוז אתה??
משצ פשצ או משב?
משצ
אה נייס. עשית צלמון מירון או דלתון?
צלמון
מסכים ומחזק את מה שהוא אמר
אני גם עשיתי צלמון אבל משבית. הולכת מחר למיונים להדרכת צלמון
וואי פגשתי ככך הרבה אנשים חדשים ושמגיעים להנהגה פוגשים עוד המון ובאופן כללי יש לי עכשיו חברים מכל הארץ והטיולים והדברים שעוברים עליך שם זה בין הדברים היותר כיפים שיש
אצלי נשאר לצערי רק 2 פשצים אז זה מתפרק
ואנחנו חמישה משצים
מרכז
איך הם משצים אם הם לא עשו קורס
רק לעדכן שהתקבלתי להדרכת צלמון!!!!
נתראה בשני
נייס