2 תשובות
איזו מקסימה את שאת חושבת עליה ומפרגנת לה ככה ביום הולדת, זה לא מובן מאליו! כל הכבוד ואני הייתי מביאה שובר של ביימי אול שכולל המון רשתות , ככה היא תוכל לקנות לעצמה מה שהיא אוהבת ובאמת צריכה . הכי כיף לתת (ולקבל ) שובר כזה שהוא לבחירה ולא מתנה שמישהו קנה ולא תמיד קולע לטעם שלך או למה שבאמת חסר
אם את רוצה להשקיע קני לה איזו שרשרת יפה ואיכותית
באותו הנושא: