7 תשובות
שואל השאלה:
לא בגידה, טיפה בעיות אמון^^^
אנונימי
שואל השאלה:
מובן שצריך להציב אולטימטום אבל איזה אולטימטום
אנונימי
תקשורת, אם משהו מפריע להגיד ולא לשמור
אולטימטום שאתה לא מוכן שיקרה מה שקרה בעבר, אתה בסופו של דבר היית במערכת יחסים איתה אתה חייב לדעת מה מקובל עלייך ומה לא
אני יכולה לתת לך דוגמה אמיתית מהחיים שלי שהפריע לי שהבן זוג שלי דיבר עם בנות ספיציפיות והוא פשוט חתך אותן מהחיים שלו כמו כלום
שמע תנאים שאצה רוצה לתת לך לייבים לבוא ממך מהקשר בניכם מה גרם לפרעדה משם תסיק מה אצה רוצה שהיא תתן לך ןאצה תתן לה שבקשר הזה יחזיק שוב
להציב אולטימטום מההתחלה במיוחד כשמדובר לחזרה עם האקסית
הכל תלוי בלמה נפרדתם
אם זה מחוסר אמון או בגידה אני לא חושבת שיש למה לחזור
בכללי אפשר תמיד לעבוד על תקשורת