4 תשובות
היי מתי קיבלת את התשובה?
אנונימי
לא חושב. כי יש להם מכסה מקסימלית של מועמדים שיכולים לעבור את הראיון ולהמשיך במיונים, ואני מניח שהם כבר הודיעו למי שעבר שהוא עבר, אז אם איכשהו יקבלו את הערעור שלך זאת אומרת שיצטרכו להודיע למישהו שעבר שבסוף הוא לא עבר ואתה נכנסת במקומו.. אז לא יוותרו על מקום של מישהו שעבר בשבילך.
אבל תנסה זה לא יכול לפגוע בך
אבל תנסה זה לא יכול לפגוע בך
יש עוד מישהו שקיבל תשובות?
לא התמיינתי לגלי צהל אבל אני מדבר באופן כללי על לנסות לערער על תשובה.. תנסה/י בכל זאת, אין לך מה להפסיד, אבל המכתב שתשלחי צריך להיות מאוד מאוד משכנע ומנומק בנוגע ללמה מגיע לך להתקבל.. מקסימום תנסי לקבל מיון חוזר או משהו
באותו הנושא: