5 תשובות
תקנה יש לך את הגב שלי.
אין דבר כזה עין הרע,אל תאמין בו והוא לא יהיה קיים.
תקנה ! מה שכן, יש צרי עין שרע להם שאחרים מצליחים, פשוט לא להתחייס אליהם
תקנה ! מה שכן, יש צרי עין שרע להם שאחרים מצליחים, פשוט לא להתחייס אליהם
עין הרע זה חרטא
יש לך את האופציה ? באלך? תקנה . לדעתי מיותר להוציא סכומי עתק על רכב . תחסוך תטוס לחול תתפנק בחול תחסוך לבית
לך על זה. חיים פעם אחת ושים פס על אחרים.
באותו הנושא: