6 תשובות
אני לא הייתי לוקח אנחנו 5 בבית עם 2 כלבות וחתולה וזה מאוד קשה, לטפל לבד ב-4 כלבים זה לא מומלץ בכלל ואת לא צריכה להרגיש רע פשוט תסבירי את המצב
את צריכה להגיד לה מה את מרגישה, היא בטוח תמצא לו בית ותשמור עליו. ארבעה כלבים זה באמת המון
אני חושבת שלגבי זה שהוא יבוא עכשיו זה קצת מאוחר מדי לבטל (אם הם טסים לחול או משהו כזה)
לגבי הלאמץ את לגמרי יכולה לדבר איתה ולהסביר לה את המצב ושאת לא יכולה
לגבי הלאמץ את לגמרי יכולה לדבר איתה ולהסביר לה את המצב ושאת לא יכולה
שואל השאלה:
אני מצד אחד אומרת לעצמי שאולי זה באמת יותר מדי ושאם יאמץ את הכלב אני יתחרט אח כך ואני יתקע איתו וזה התחייבות לכל החיים כי לעולם לא ימסןר כלב
מצד שני אני אומרת לעצמי שהכלבים שלי מאוד אוהבים אותו(למרות שהם קצת רבים איתן על אוכל ומשחקים) והכלב נראה מאוד מאושר אצלי ואני מאוד אוהבת את הכלב וההורים שלי הסכימו לזה בשנייה לא חשבתי שהם יסכימו
כל אחד מהכלבים שאימצתי לא היה מתוכנן הכל היה במקרה מעכשיו לעכשיו ומעולם לא התחרטתי עליהם ואני תמיד מאמינה שכלום לא קורה סתם ולהכל יש סיבה אז אני כן חושבת שאולי הכלב הזה אמור להיות שלי
ובאותו זמן אני גם חושבת שזה לא מתאים עכשיו לא זמן טוב לאמץ עוד כלב
אני פוחדת שמה שלא יחליט יתחרט על זה אני לא יוכל לשנות את ההחלטה אחר כך לא משנה מה יבחר
אני מצד אחד אומרת לעצמי שאולי זה באמת יותר מדי ושאם יאמץ את הכלב אני יתחרט אח כך ואני יתקע איתו וזה התחייבות לכל החיים כי לעולם לא ימסןר כלב
מצד שני אני אומרת לעצמי שהכלבים שלי מאוד אוהבים אותו(למרות שהם קצת רבים איתן על אוכל ומשחקים) והכלב נראה מאוד מאושר אצלי ואני מאוד אוהבת את הכלב וההורים שלי הסכימו לזה בשנייה לא חשבתי שהם יסכימו
כל אחד מהכלבים שאימצתי לא היה מתוכנן הכל היה במקרה מעכשיו לעכשיו ומעולם לא התחרטתי עליהם ואני תמיד מאמינה שכלום לא קורה סתם ולהכל יש סיבה אז אני כן חושבת שאולי הכלב הזה אמור להיות שלי
ובאותו זמן אני גם חושבת שזה לא מתאים עכשיו לא זמן טוב לאמץ עוד כלב
אני פוחדת שמה שלא יחליט יתחרט על זה אני לא יוכל לשנות את ההחלטה אחר כך לא משנה מה יבחר
אנונימית
את חייבת להקשיב לעצמך ולהבין שזה טו מאצ בשבילך... אין מה לעשות...
שואל השאלה:
היא כל פעם אומרת כמה שהם סומכים עלי ורוצים למסור לי את הכלב בגלל שכיף לו אצלי והוא והכלבים שלי מאוד אוהבים אחד השני ופעמים אמרתי להם שאני מסכימה לאמץ
ואני באמת אוהבת את הכלב בגלל זה ישר הסכמתי גם הכלבים שלי מאוד אוהבים אותו אבל באמת לא חשבתי לפני ושבקשו ממני לשמור על הכלב שוב אז קצת התבאסתי קשה עכשיו להכניס עוד כלב לבית
היא כל פעם אומרת כמה שהם סומכים עלי ורוצים למסור לי את הכלב בגלל שכיף לו אצלי והוא והכלבים שלי מאוד אוהבים אחד השני ופעמים אמרתי להם שאני מסכימה לאמץ
ואני באמת אוהבת את הכלב בגלל זה ישר הסכמתי גם הכלבים שלי מאוד אוהבים אותו אבל באמת לא חשבתי לפני ושבקשו ממני לשמור על הכלב שוב אז קצת התבאסתי קשה עכשיו להכניס עוד כלב לבית
אנונימית
באותו הנושא: