3 תשובות
רמת אינסולין גורמת לירידה ברמת הגלוקוז בדם ( מכניסה אותו לתאים )
יכול להיות שבאופן עקיף יש השפעה
יכול להיות שבאופן עקיף יש השפעה
אינסולין לא מפרק את הסוכרים בדם. אינסולין הוא הורמון שגורם לגלוקוז להיכנס לתאים. זה לא נכון שהסוכרים הופכים לשומן אם הם לא מתפרקים.
ולגבי ההשמנה, לאנשים בעלי עודף משקל יש נטייה לפתח סוכרת, לא ההפך. יש השערות שלעודף משקל יש השפעה על היווצרות סוכרת אבל זה עוד לא הוכח באופן חד משמעי.
ולגבי ההשמנה, לאנשים בעלי עודף משקל יש נטייה לפתח סוכרת, לא ההפך. יש השערות שלעודף משקל יש השפעה על היווצרות סוכרת אבל זה עוד לא הוכח באופן חד משמעי.
אינסולין אחראי על פירוק הסוכרים בדם. אם האינסולין נמוך מדי אז הסוכרים לא מתפרקים והופכים לשומן.
כשהגוף לא יכול ליצר אינסולין בעצמו באופן קבוע, קוראים לזה סכרת. אנשים עם סכרת צריכים לקחת אינסולין באופן קבוע באמצעות זריקות, והם הרבה פעמים סובלים מעודף משקל.
כשהגוף לא יכול ליצר אינסולין בעצמו באופן קבוע, קוראים לזה סכרת. אנשים עם סכרת צריכים לקחת אינסולין באופן קבוע באמצעות זריקות, והם הרבה פעמים סובלים מעודף משקל.