3 תשובות
כשהייתי חניכה הכי אהבתי פעולות עם אוכל, כשמכינים כדורי שוקולד או כשבסוף יש שוקו או טופי
פעולות פחות עמוקות ויותר לעשות דברים ואוכל
עברתי פעולת במבה וזה הדבר הכי טוב ביקום
אנונימית
באותו הנושא: